Laadun kehittäminen – tehokkuus ja parempi asiakaskokemus

  • ke 31.3.2021 klo 916
  • Webinaari

Yrityksen tehtävänä on tuottaa arvoa tärkeimmille sidosryhmilleen, kuten eri asiakassegmenteille, omistajille, henkilöstölle ja yhteistyökumppaneille.

Toiminnan laadun jatkuva kehittäminen on laajempi kokonaisuus, kuin tuotteen ja palvelun ominaisuuksien suunnittelu. Laatuun sisältyy taito tuottaa jatkuvasti arvoa eri asiakassegmenteille ja muille sidosryhmille. Koulutuksessa opitaan hallitsemaan laadun kehittämisen peruskäsitteet ja hyödyntämään tavallisimpia työkaluja omassa organisaatiossa. Tavoitteena on sujuvuus, tehokkuus, virheiden ja hukan vähentäminen sekä parempi asiakaskokemus.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen.

Tutustu Insinööriliiton webinaareihin ja tapahtumiin ympäri Suomen.