Tietoa meistä

Oulun Insinöörit ry on vuonna 1945 perustettu yhdistys, joka edustaa insinöörejä Oulun ja Koillismaan alueilla. Kauttamme kuulut Insinööriliittoon. Jäseneksi voit liittyä, jos olet insinööri tai muu tekniikan alan ammattilainen tai opiskelet insinööriksi.

Insinööriliiton jäsenyys toimii työelämän vakuutuksena ja avaimena ammatilliseen kehittymiseen. Koskipa kysymyksesi työsuhdeasioita, urasuunnittelua tai palkkatoivetta, voit aina kääntyä puoleemme!

Jäsenten näköinen yhdistys

Yhdistyksenä olemme aktiivinen ja energinen. Järjestämme Oulussa monipuolisia tapahtumia jäsenille ja heidän perheilleen. Liiton järjestämissä koulutuksissa jäsenemme pääsevät kehittämään itseään, rentoutumista ja sivistymistä on tarjolla kulttuurin parissa. Jääkiekon ystävät pääsevät kuulemaan ajankohtaisista työmarkkina-asioista Kärppä-pelin yhteydessä.

Otamme huomioon myös jäsentemme perheet ja järjestämme vuosittain suosittuja koko perheen tapahtumia. Sellaisia ovat olleet esimerkiksi laskettelu- ja hiihtoretket sekä tivolipäivä. Puolison kanssa jäsenemme pääsevät kesäteatteriin tai pikkujouluihin.

Oulun Insinöörit sosiaalisessa mediassa

Ota sosiaalisen median kanavamme seurantaan niin tiedät mitä tapahtuu!