Kuntoetu

Oulun Insinöörien kuntoetu on henkilökohtainen ja tarkoitettu vain Oulun Insinöörien jäsenille.

Kuntoetuna jäsen voi käydä uimassa tai kuntosalilla 10 kertaa kevätkaudella ja 10 kertaa syyskaudella alla olevissa uimahalleissa. Oulun Insinöörit ry maksaa yhdestä normaalihintaisesta kuntoilukerrasta 1,50 € ja jäsen loput lipun/sarjalipun hinnasta uimahallikohtaisesti. Voimassa olevat hinnat saat uimahalleista. Lippuja voi noutaa vain yhdestä uimahallista kevät- ja syyskauden aikana!

Oulun Raksilan ja Raatin uimahallit sekä Haukiputaan Vesi-Jatuli:
Jäsen voi käydä hakemassa Oulu10-palveluista (Torikatu 10, Ma-to klo 8-18 ja pe klo 8–16 ) itselleen henkilökohtaisen OuluCard- kortin, joka maksaa 3 euroa. Korttihakemuksen voi tulostaa ja täyttää etukäteen Internetissä www.ouka.fi/kaupunkikortti. Mikäli OuluCard on jo olemassa, ei uutta korttia tarvita. Kortti kytketään Oulu10-palveluissa Oulun Insinöörit ry:n etuuden piiriin. Oulun Insinöörin edun voi kytkeä myös Walttikortille. Edulla jäsen saa ostaa jatkossa 10 kappaleen sarjalipun omalle kortilleen kerran kevätkaudella ja kerran syyskaudella. Lippua ostaessa henkilön tulee todistaa jäsenyytensä näyttämällä Oulun Insinöörit ry:n jäsenkorttia. Lataukset voi suorittaa liikuntapaikoissa eli yksi käynti Oulu10-palveluissa riittää.

Huom! Etuus näkyy kortilla vasta seuraavana päivänä eli sarjalippua ei voi tällä hetkellä ladata samantien Oulu10-palveluissa, vaan seuraavasta päivästä alkaen haluamassaan kuntoilupaikassa tai Oulu10-palveluissa.

Kempeleen Zimmari:
Oulun Insinöörien jäsen voi Insinöörikorttia näyttämällä ostaa Zimmarista itselleen 10 kappaleen uinninsarjalipun. Maksu täytyy suorittaa Zimmariin. Jäsen voi hakea 10 uintikerran sarjalipun kerran kevätkaudella ja toisen kerran syyskaudella. Zimmarissa ei ole kuntosalietua.

Kuusamon uimahalli:
Kuusamossa kuntoilevien (uinti, kuntosali) tulee esittää voimassa oleva Insinöörikortti sekä kirjoittaa nimi ja jäsenkortin numero kassalla olevaan käyntivihkoon.

Pudasjärven Virkistysuimala Puikkari:
Pudasjärvellä kuntoilevien tulee esittää voimassa oleva Insinöörikortti sekä kirjoittaa nimi ja jäsenkortin numero kassalla olevaan käyntivihkoon. Jäsen voi ostaa kevätkaudella 10 kappaleen uinninsarjalipun tai 10 kappaleen kuntosalisarjalipun ja toisen 10 kappaleen sarjalipun syyskaudella. Puikkarin sarjakorteista peritään pantti, joka palautetaan asiakkaalle kortin palautuksen yhteydessä.

Huomioi, että lippuja hakiessasi sinun on esitettävä voimassaoleva Insinööriliitto IL ry:n jäsenkortti, missä on merkitty jäsenyhdistykseksi Oulun Insinöörit ry. Mikäli olet muuttanut toiselta paikkakunnalta tai olet vasta valmistunut ja sinulla ei ole jäsenkorttia, missä on teksti Oulun Insinöörit ry, sinun tulee pyytää Oulun Insinöörien sihteeriltä todistus jäsenyydestäsi.

Todistuksen jäsenyydestäsi voit pyytää sähköpostilla Oulun Insinöörien sihteeriltä: sihteeri(at)ouluninsinoorit.fi.