Oulun Insinöörien jäsenedut

Oulun Insinöörit ry tarjoaa sinulle jäsenetuja, joita on lueteltu alla. Sen lisäksi Insinööriliitto IL ry tarjoaa jäsenilleen monia erilaisia etuja. IL:n tarjoamista eduista löytyy lisää kotisivuilta www.ilry.fi

Huomioi, että joissakin tilaisuuksissa sinun on esitettävä voimassaoleva Insinööriliitto IL:n jäsenkortti, missä on teksti alueyhdistyksesi nimi Oulun Insinöörit. Mikäli olet muuttanut toiselta paikkakunnalta tai vasta valmistunut ja sinulla ei ole jäsenkorttia, missä on teksti Oulun Insinöörit, sinun tulee pyytää Oulun Insinöörien sihteeriltä todistus jäsenyydestäsi. Tämän tarvitset mm. uimalippuja hakiessasi!

Tarvittaessa voit pyytää todistuksen jäsenyydestäsi sähköpostilla sihteeriltä: sihteeri(at)ouluninsinoorit.fi

Villa Kaljaasi

Villa Kaljaasi on Oulun Insinöörit ry:n ehdottomasti paras jäsenetu. Lue tarkempaa tietoa Villa Kaljaasista täältä.

Kuntoiluliput

Oulun Insinöörien yksi suosituimmista jäseneduista on kuntoetu. Kuntoedulla jäsen voi uida jäsenhintaan niin Haukiputaan, Raatin, Raksilan, Kempeleen kuin Pudasjärven ja Kuusamonkin uimahalleissa. Joissakin uimahalleissa voi käyttää myös kuntosalia.

Ohjeet kuntoetukäytännöistä löydät täältä

Keilaamaan - jäsenetu Oulun Insinöörien jäsenille

Oulun Keilahalli toivottaa Insinööriliiton ja Insinööriopiskelijaliiton jäsenet keilaamaan 1,5 tunnin ajan vain tunnin hintaan! Etu ei koske hohtokeilausta. Varatessasi rataa puhelimitse tai sähköisesti mainitse varauksen yhteydessä jäsenyydestäsi ja vahvista tieto saapuessasi paikanpäälle vilauttamalla jäsenkorttiasi.

Kohti kaatoja: Oulun Keilahalli, Isokatu 97. www.oulunkeilahalli.fi

Stipendirahasto

Yksi Oulun Insinöörien tarjoamista jäseneduista on stipendirahasto, josta yhdistyksen johtokunta voi myöntää stipendejä jäsenten jatko-, täydennys- ja järjestökoulutukseen sekä näihin verrattavien opintomatkojen suorittamiseen.

Jos haluat anoa stipendiä, lähetä vapaamuotoinen A4-mittainen hakemus kesäkuun loppuun mennessä osoitteeseen johtokunta(a)ouluninsinoorit.fi. Kerro hakemuksessa millaisiin opintoihin stipendiä anot ja millaisia kustannuksia sinulle aiheutuu.

Stipendirahaston säännöt löydät täältä:
Stipendirahaston säännöt

Alennusta kukkaostoksista (Kukka- ja Hautauspalvelu Sotaniemi)

Kukka- ja Hautauspalvelu Sotaniemi tarjoaa Oulun Insinöörien jäsenille -10% alennusta kukkien normaalihinnoista.

Kukkakaupan osoite: Kirkkotie 1, Haukipudas p. 08 547 1750
Kukkakaupasta löytyy: leikkokukat,  kimput, huonekasvit, surukukat, onnittelukukat, hääsidonnat, tilakoristelut, jne.

Lisäksi kotikuljetukset Oulun alueella hinnaston mukaisesti 12 € - 20 €.